OHAN (CAT)

Descargar OHAN (CAT) pdf

ohan (cat)-chiyo uno-9788416987351

Si quieres descargar en pdf sólo tienes que seguir los pasos indicados al final del artículo. ¿Qué esperas para descargar OHAN (CAT) epub gratis?

Sinopsis de OHAN (CAT)
Ohan, considerada l’obra mestra de Chiyo Uno, és un relat d’una bellesa atemporal. La història, que avança al pas canviant de les estacions, està narrada per en Kanō, un home que, just quan esperaven una criatura, va abandonar l’Ohan per comprometre’s amb una geisha. Al cap de set anys, una tarda d’estiu, en Kanōi l’Ohan es retroben. Aquest encontre trasbalsa en Kanō, que ara té el cor dividit entre l’amor redescobert per la seva família i la passió que sent per la geisha. L’assalten la culpa, la indecisió i la covardia, i el lector ara se’n compadeix, ara se’n desespera. Mentre la tragèdia s’atansa d’amagat, Uno descriu amb la paraula justa la dolçor i l’amargor de la vida, la remor de la pluja i la florida dels cirerers.
Ohan explora la confusió dels sentiments i els impulsos del cor del protagonista, així com la seva capacitat de viure al marge de la moral establerta. Un relat que apunta més que no pas explica, que planteja més preguntes que no pas respostes i que ens transmet amb mestria l’esperit erràtic i convuls dels primers anys de la modernitat al Japó.
Nascuda a Kawanishi (Iwakuni) l’any 1897, Chiyo Uno és una de les grans dames de les lletres japoneses. Als anys 20, es va traslladar a Tòquio, on va començar una llarga carrera com a escriptora i va adoptar l’estil i els costums de les anomenades mo-ga …
Ver más

Chiyo Uno
Chiyo Uno (1897-1996) fue una de las novelistas más leídas de Japón en el siglo XX. Su salto a la fama se produjo con Confesiones de amor (1935), un texto escrito en un periodo especialmente turbulento en la historia de su país, y que causó conmoción por el desafío que planteaba contra la institución del matrimonio. Inspirada en su propia vida y, en particular, en su relación con el artista Seiji Tōgō, fue el comienzo de una brillante trayectoria literaria que culminó en 1983 con el libro de memorias Seguiré viviendo, donde se reivindicaba como una mujer libre que suscribía sin enmiendas su vida escandalosa y legendaria, y que fue convertida en serie de televisión. Además de su trayectoria literaria, Chiyo Uno también fue conocida como una de las mejores diseñadoras de kimonos de su tiempo.
Ver ficha del autor

Géneros:

Novela contemporánea

Narrativa extranjera

Ver más libros de esta categoría > libros de narrativa extranjera

Sobre el libro


«Descargar OHAN (CAT) en español»

Datos del fichero:

  • Visitas: 1518
  • Descargas del fichero: 616
  • Tamaño del fichero: 896KB
  • Formatos para descarga: pdf epub mobi kindle