REFLEXOS EN UN ULL DAURAT

Descargar REFLEXOS EN UN ULL DAURAT pdf

Si quieres descargar en pdf sólo tienes que seguir los pasos indicados al final del artículo. ¿Qué esperas para descargar REFLEXOS EN UN ULL DAURAT epub gratis?

Sinopsis de REFLEXOS EN UN ULL DAURAT

Reflexos en un ull daurat, publicada nomes un any despres d’El cor es un caçador solitari, el celebrat debut de Carson McCullers, va confirmar en el seu moment el talent literari d’aquella jove escriptora i va escandalitzar l’opinió pública americana perque tocava temes com l’homosexualitat i la infidelitat. Situada en una base militar al sud dels Estats Units durant els anys trenta, la novel·la narra la historia del capità Penderton, un oficial turmentat per la seva sexualitat, la seva dona Leonora, frívola i coqueta, i el soldat Williams, un jove solitari i introvertit. Amb l’arribada a la base del Major Langdon, casat amb la fràgil i vulnerable Alison, les tensions esclaten en un infern asfixiant i claustrofobic. Reflexos en un ull daurat es un relat potentíssim i apassionant que explora la solitud dins del matrimoni, l’alienació i l’amor no correspost, i mostra, una vegada mes, l’instint de Carson McCullers per detectar les emocions ocultes al cor i l’ànima de les persones.
Ver más

CARSON MCCULLERS

(Georgia, 1917 – Nueva York, 1967)

Nació en Columbus, Georgia, en 1917, y murió en Nueva York, en 1967, de un ataque al corazón, a la temprana edad de cincuenta años. Su producción narrativa, publicada íntegramente en Seix Barral, comprende los siguientes títulos: El corazón es un cazador solitario (1940; Seix Barral, 1989), convertido inmediatamente en un clásico de la novela contemporánea, Reflejos en un ojo dorado (1941; Seix Barral, 1958), Frankie y la boda (1946; Seix Barral, 1960), La balada del café triste (1951; Seix Barral, 1958) y Reloj sin manecillas (1961; Seix Barral, 1963). Póstumamente ha aparecido su autobiografía, Iluminación y fulgor nocturno (1999; Seix Barral, 2001). «El mudo» y otros textos (Seix Barral, 2007), publicado en la colección Únicos, incluye el esbozo de «El mudo» —primer título que recibió El corazón es un cazador solitario— y ensayos sobre literatura. Está considerada, junto a William Faulkner, como una de las mejores representantes de la narrativa del Sur de Estados Unidos.
Ver ficha del autor

Géneros:

Novela contemporánea

Narrativa extranjera

Ver más libros de esta categoría > libros de narrativa extranjera

Sobre el libro
Total de páginas:
152
Editorial:
L ALTRA EDITORIAL
Idioma:
CATALÁN
Encuadernación:
Tapa blanda
ISBN:
9788412206494
Año en que se editó:
2020
Editorial:
BARCELONA
Traductor:
ALBA DEDEU


«Descargar REFLEXOS EN UN ULL DAURAT en español»

Datos del fichero:

  • Visitas: 1303
  • Descargas del fichero: 635
  • Tamaño del fichero: 704KB
  • Formatos para descarga: pdf epub mobi kindle